הסיפור שטלטל את סין: 20 שנה אחרי שנחטף, התאחד הילד עם משפחתו

    ישראל פריי 3 Comment on הסיפור שטלטל את סין: 20 שנה אחרי שנחטף, התאחד הילד עם משפחתו
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בספטמבר 1995 התחיל סאן ווי, ילד סיני בן ארבע, ללכת לגן טרום חובה. למרות גילו הצעיר הרשו לו הוריו לעשות את הדרך לגן לבדו, מרחק של כ-750 מטרים מביתו. שלושה ימים בלבד לאחר תחילת שנת הלימודים החדשה, סאן ווי לא חזר הביתה. 20 שנה אחרי, הוא אותר בזכות התאמה במאגר הנתונים המשטרתי של ה-DNA, והשבוע נערך המפגש המרגש עם משפחתו.

    במהלך האיחוד המרגש התברר כי סאן וואי נחטף ע"י זר שהעביר אותו מרחק של 2,250 ק"מ ממקום מגוריו, והעניק לו שם, תאריך לידה וזהות חדשה. גם בחלוף השנים ועם אמצעיו הדלים, לא חדל אביו הביולוגי, סאן זאנגוואה, לחפש את בנו האובד. בכל שנה הוא היה עוזב את ביתו במשך 8 חודשים בשנה, תוך שהוא נוסע בכל רחבי סין במטרה לאתר את בנו.

    קצה החוט החל להירקם כאשר בעידודם של חבריו, אזר הילד האובד אומץ, וניגש לתחנת המשטרה כדי לדווח על כך שהוא חטוף, וכי הוא לא גדל בחיק הוריו הביולוגיים, המשטרה המקומית שלחה פרופיל DNA ברחבי המדינה ומצאו התאמה בינו לבין אביו.

    השבוע נערכה סגירת המעגל המרגשת, אל חדר משטרה בעיר שנזן, התכנסו כל בני המשפחה, האב קרס בבכי לתוך זרועותיו של בנו בזמן שסאן ווי נראה הלום וקפוא. לאחר מכן הודה לכתבים שסיקרו כי הוא מבולבל מהסיטואציה.

    סוגיית חטיפת ילדים היא בעייתית מאד בסין, והסיפור המרגש שזכה לסיקור עצום, נתן זריקה של עידוד ותקווה לרבים שכבר איבדו אותן.

    2D702FBC00000578-3273956-image-a-73_1444911400721_c



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      את ילדי תימן החטופים על ידי אחינו "בוני הארץ" שעשו על גבם כסף, איש לא יחזיר, והאמהות, אלו שעוד איתנו עדיין בוכות…

    2. 2

      זה בנו היחיד – כמו כל הסינים?